loading ..
Výprodej jarní kolekce! Výprodej jarní kolekce! Až do -50 %

Spy

Značka Spy vznikla v roce 1994 v severním hrabství San Diego z iniciativy úspěšných sportovců, mezi které patří mistr super crosu Jeremi McGrath, řidič formule indy Robby Gordon, motokrosová legenda Rick Johnson a král formule NASCAR Richard Petty. Značka je nejvíce známa výrobou jedněch z nejlepších snowboardových brýlí. Jako jediní používají ve svých výrobcích skla vyrobená technologií "Happy Lens", která zadržují nebezpečné sluneční paprsky a propouštějí jen ty, které jsou pro naše oči bezpečné. Díky tomu máme při jízdě v brýlích Spy lepší pocit a naše oči se pomaleji unaví.
Filtry
Cena

Soubory cookies v Supersklepu

Soubory cookies používáme pro plynulý provoz webových stránek (nezbytné soubory cookies) a pro vytváření služeb a nabídek přizpůsobených vašim potřebám (nepovinné soubory cookies - můžete s nimi souhlasit).
Požadováno

Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našeho internetového obchodu. Umožňují nám bezpečně zpracovat vaši objednávku, zapamatovat si vás jako přihlášeného uživatele při přechodu na jinou stránku nebo automaticky vyplnit vaše adresní údaje při nákupu. Zablokování těchto souborů cookies ve vašem prohlížeči může mít za následek nefunkčnost webových stránek.

Analýza

Analytické soubory cookies nám kromě jejich využití v obchodní analýze umožňují pochopit, jak náš internetový obchod používáte, identifikovat stránky, které je třeba vylepšit, nebo stránky, které jsou dobře fungující a oblíbené. Důležité je, že shromážděné informace jsou anonymní a podle nich vás nedokážeme identifikovat.

Personalizace

Analýzou vašeho chování na webu a vašich nákupních preferencí pro značky můžeme zobrazovat personalizované návrhy produktů, provádět změny ve funkčnosti webu a zveřejňovat sponzorovaný obsah. Vaše údaje mohou být použity ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových řešení.

Reklama

Udělením souhlasu s těmito soubory cookies nám umožňujete přizpůsobit reklamu vašim zájmům. S jejich pomocí budou moci partnerské společnosti, jako je Facebook a Instagram, odpovídajícím způsobem přizpůsobit zobrazovaný obsah tak, aby byl pro vás užitečný a relevantní.