DOPRAVA


Jakým způsobem obdržím objednané zboží?
Pro dodání objednaného zboží využíváme na území České republiky služeb České pošty a společnosti PPL. Zásilky na Slovensko dodáváme prostřednictvím kurýrní firmy GLS.

Jaká je dodací lhůta?
Podle zákona, kterým se musí řídit internetové obchody, máme na doručení zásilky 14 dní. Nicméně v případě internetového obchodu SUPERSKLEP můžete objednané zboží očekávat již během několika dnů po objednání. Je to zpravidla do 3 pracovních dnů ode dne následujího po dni objednání. Do celkové dodací lhůty se nezapočítávají soboty, neděle a statní svátky.

Je možné se domluvit na převzetí zásilky v určitou dobu?
Zásilku jsou Českou poštou dodávany ve standardní době od 8 do 16 hodin. Jestliže většinu dne trávíte v práci, můžete zvolit jako dodací adresu pracoviště (adresa by měla obsahovat název instituce a Vaše jméno a příjmení). V určitých lokalitách Česká pošta poskytuje bezplatnou službu Odpolední doručování – až do 19, v Praze do 20 hodin. Podrobné informace o této službě a lokalitách najdete na stránkách České pošty.
Zákazníci, kteří zvolí přepravu prostřednictvím PPL, mají na výběr denní nebo večerní doručovaní.

Jakým způsobem si mohu vyzvednout zásilku, jestliže nebudu zastižen doma?
Pokud na uvedené adrese nebude doručovatelem nikdo zastižen, podle pravidel České pošty se zásilka vráti do přislušného poštovního uřadu. Adresát o tom bude informován výzvou k vyzvednutí. Zásilka zůstane na pošte k vyzvednutí 14 dnů ode dne pokusu doručení.
V případě, že jste zvolili dopravu prostřednictvím PPL a kurýr Vás nezastihl doma, zásilka bude podruhé doručována následující pracovní den. Pokud doručení nebude úspěšné ani na druhý pokus, PPL uloží zásilku na příslušném depu a nabídne příjemci možnost osobního vyzvednutí.

Kolik stojí doručení zboží v České republice?
Dodání zboží je naprosto bezplatné v případě objednávek od 600 Kč. Doprava objednávky v nižší hodnotě stojí 90 Kč. Náklady na dopravu hradí zákazník. Minimální hodnota objednávky činí 300 Kč.

Kolik stojí doručení zboží do jiných zemí?
Cena dodání zboží do zahraničí záleží na zemi, kam má být zásilka odeslána. Náklady na dopravu najdete zde: Doprava a dodací lhůty >
Zasilky neposíláme do zemí mimo Evropskou Unii a take na Kypr, Maltu ani Chorvatsko.

Je možné si u vás nakoupit i osobně nebo nabízíte pouze zásilkový prodej?
Jsme internetový obchod a neposkytujeme možnost nakupovat nebo získat zboží osobně přímo v sídle společnosti.

Jak se mám zachovat, obdržím-li poškozenou zásilku?
Všechny zásilky v našem obchodě jsou baleny a ověřovány dvěma pracovníky, kteří se vzájemně kontrolují. Balíky jsou olepeny páskou s logem naší společnosti. Pokud má obdržená zásilka poškozenu pásku nebo porušený původní obal a je podezření na manipulaci se zásilkou třetí osobou, měli by jste převzetí zásilky odmítnout. O vzniklé situaci je potřeba nás informovat, a my následně v nejrychlejším možném termínu pošleme novou zásilku.

Jak se dozvím, kdy dostanu zásilku?
Informace o poslání zásilky z našeho skladu bude zaslána na emailovou adresu. Po obdržení tohoto emailu lze očekávat doručení zásilky do dvou pracovních dnů. Stav svojí objednávky můžete ověřit přihlášením na svůj účet na stránkách www.supersklep.cz

Může být zásilka poslána na jinou adresu než tu, kterou jsem zadal při registraci účtu?
Při zadávání objednávky si systém sám vyplní údaje o doručovací adrese, které byly zadány při registraci. Doručovací adresa může být změněna ve druhém kroku během zadávání objednávky a může se lišit od adresy uvedené při registraci.

Jaké dokumenty obdržím spolu s objednaným zbožím?
Ke každému zaslanému zboží přikládáme daňový doklad, který je dokladem o koupi. Na požádání můžeme také vystavit fakturu s DPH. Kromě toho je zboží, které si toto vyžaduje, dodáváno s návodem k použití a záručním listem.

Jak mohu zjistit, v jakém stavu je vyřízení mé objednávky?
Po přihlášení do svého účtu můžete zjistit aktuální stav objednávky.


PLATBY

Jakým způsobem mohu zaplatit za zboží zakoupené v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Nabízíme výběr způsobu platby z několika možností: bankovní převod, bankovní převod online, PayPal.cz, PayU.cz nebo dobírka.

Chci zaplatit za nákup v internetovém obchodě SUPERSKLEP bankovním převodem. Je to možné?
Samozřejmě. Můžete zvolit tento způsob platby, který je obzvlášť výhodný v případě vysokých částek. Bankovní převod vykonáte po obdržení od nás emailu, ve kterém bude uvedeno číslo účtu a informace o tom, že objednané zboží je připraveno k odeslání. Zásilka bude poslána po připsání požadované částky na náš účet. Obvykle se tak stane druhý den po zadání příkazu v bance.

Chci obdržet fakturu DPH na zakoupené zboží. Je to možné?
Ano. Na Vaši písemné požádání můžeme vystavit fakturu DPH na kterékoliv zboží v nabídce. Stačí požádat o vystavení faktury v komentáři při zadávání objednávky. Pro vystavení faktury je potřeba uvést také: jméno společnosti, adresu a IČO (DIČ).

Chci změnit údaje na obdržené faktuře, na které jsou chybně uvedené některé informace. Co mám udělat, abych dostal správnou fakturu?
Chybně vystavenou fakturu je třeba zaslat zpět k nám, spolu s údaji, které je nutno opravit. My Vám obratem pošleme opravenou fakturu.

Jsou ceny, které uvádíte na stránkách, aktuální a pevné?
Informace na stránkách internetového obchodu SUPERSKLEP, které se týkají jak dostupnosti, tak cen, jsou aktualizovány denně. Nicméně podle obecně platných zákonů jsou výrobky vystavené na internetových stránkách pouze prezentační zboží, které nabízíme. Cílem takové prezentace je nabídnout zboží ke koupi. Vyhrazujeme si právo změnit cenu udávanou na webové stránce. Existuje ovšem i možnost vyjednávání o ceně u větších objednávek. V takovém případě nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky.


VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Musím mít nejprve založený účet, abych mohl nakoupit?
Ne. Teď nabízíme našim zákazníkům rovněž možnost nákupu bez registrace. Doporučujeme však, abyste provedli registraci v e-shopu, protože registrovaní zákazníci mohou nakupovat levněji a využívat speciální výhody v rámci našeho věrnostního programu.

Jak vypadá registrace v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Registrace probíhá následujícím způsobem: Vyplní se krátký formulář, do kterého je třeba uvést základní údaje o sobě. Jedná se o informace, jež jsou pro nás nezbytné k vyřízení objednávky. Po registraci budete majiteli účtu, díky kterému budete mít přehled o svých objednávkách apod. V průběhu registrace si zvolíte také uživatelské jméno a heslo, které Vám bude do budoucna sloužit pro přihlášení do svého účtu.

Co získám, když se zaregistruji v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Registrací v internetovém obchodě SUPERSKLEP si automaticky založíte svůj účet, do kterého má přístup pouze jeho majitel. Jako majitel účtu můžete:
– nakupovat zboží,
– sledovat aktuální stav objednávky a procházet historii všech předchozích nákupů v internetovém obchodě SUPERSKLEP.
– využívat výhody spojené s členstvím v našem věrnostním programu


Objednal jsem si dva výrobky, ale zvlášť. Dostanu je v jedné zásilce?
Při objednávání více zboží se můžete spolehnout na pozornost našich pracovníků, kteří spojí více objednávek do jedné zásilky. Aby se tak stalo, musí být objednávka vykonána ze stejného účtu. Nejlepší bude, když nás kontaktujete a upozorníte na tuto skutečnost, anebo tuto informaci napíšete do komentáře v objednávce.

Omylem jsem si objednal zboží, které nechci. Co mám dělat?
Objednali jste-li omylem zboží, o které nemáte zájem, co nejrychleji nás kontaktujte na email info@supersklep.cz nebo na telefonní číslo +420 597 606 206. Můžete se také přihlásit na svůj účet v našem internetovém obchodě SUPERSKLEP a tady nechtěnou objednávku zrušit.

Musí být každá objednávka telefonicky potvrzena?
Naši pracovníci telefonují zákazníkům kvůli potvrzení objednávky pouze v případech, které vzbuzují pochybnosti. Objednávku stačí potvrdit kliknutím na odkaz z emailu, který každý zákazník obdrží ihned po zadání objednávky.

Kde mohu vidět nebo vyzkoušet zboží nabízené v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Děláme vše pro to, abychom jak nejlépe naše zboží představili. Každý nabízený výrobek je doplněn fotogalerií se snímky ve velkém rozlišení. Každou fotografii lze zvětšit kliknutím. Zboží kromě toho podrobně popisujeme a přidáváme tabulku s dostupnými rozměry. Máte-li pochybnosti nebo dotazy, kdykoli nás můžete kontaktovat na emailovou adresu info@supersklep.cz nebo na telefonní číslo +420 597 606 206.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE

Existuje možnost vrátit zboží bez udání důvodu?
Pokud by se ukázalo, že objednané zboží nesplňuje Vaše očekávání, pak v souladu se zákonem ze dne 2. března 2000 roku O ochraně spotřebitele můžete nechtěné zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení. Vrácení je možné pouze vpřípadě, že zboží nebylo použito a není žádným způsobem poškozeno. Zboží je potřeba poslat na vlastní náklady (kurýrem nebo poštou) v původním, nepoškozeném balení. Je potřeba přiložit Dokument o vrácení zboží, originální daňový doklad a číslo bankovního účtu, na který by měly být peníze za zboží vráceny.

Existuje možnost vyměnit zboží za jinou velikost?
Samozřejmě. Pokud se ukáže, že Vám zakoupená velikost nesedí, můžete ji vyměnit za jinou. Zboží je potřeba poslat spolu s daňovým dokladem a vyplněným Dokumentem o výměně zboží, který lze stáhnout ze stránky SUPERSKLEP v záložce Pomoc.

Co je potřeba poslat společně se zbožím, které chci zaslat zpět do internetového obchodu SUPERSKLEP?
Ke každému zboží, které si přejete vyměnit, vrátit nebo reklamovat, je potřeba přiložit:
– originál daňového dokladu nebo faktury DPH,
– vyplněný dokument o výměně, vrácení nebo reklamaci zboží.

Jak správně udržovat obuv? Jaké poškození obuvi podléhá reklamaci?
Zásady správné údržby a užívání obuvi

Neobdržel jsem spolu se zbožím i záruční list. Znamená to, že se na mnou objednané zboží nevztahuje záruka?
Nemá-li určité zboží záruční list, potom v případě reklamace stačí poslat originál daňového dokladu nebo faktury. V takovém případě záruční doba na toto zboží je 1 rok.

.

Kategorie:×