Garance doručení před Vánocemi! Umístěte objednávku před 18. prosince, a my garantujeme doručení před Štědrým dnem. Více!×

POZOR! Vrácení zboží nebo reklamace je možná jen spolu s originálním dokladem o koupi (fakturou).

Vrácené zboží zasílejte prosím poštou na adresu:

olzalogistic-COOLSPORT
ul. PFB 2
737 01 Český Těšín

Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky.
Zboží lze vrátit za předpokladu, že:

– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,
– nenese žádné známky používání,
– je v původním továrním balení* a se všemi etiketami.
* Jedná se zejména o původní krabice od bot, snowboardových vázání, brýlí apod., nepoškozené, a nepolepené lepicí páskou.

Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (fakturu) a vyplnit Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Takto připravenou zásilku nám pošlete poštou (nikoliv kurýrskou službou).

Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a čísla účtu, na který mají být peníze převedeny.
 

Podle občanského zákoníku má dodavatel povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud k zakoupenému zboží bylo přidáno jiné zboží zdarma jako dárek nebo za sníženou cenu (různé druhy akčních nabídek), je nutné toto zboží zaslat zpět spolu se zbožím, které chcete vrátit.

Náklady na dopravu vráceného zboží hradí zákazník.

Částka, která je navrácena, je cena za zboží. Poplatek za přepravu se nevrací.

 

REKLAMACE

Internetový obchod Supersklep.cz prodává pouze originální výrobky vysoké kvality od renomovaných společností. V našem obchodě nabízíme pouze zboží od certifikovaných výrobců nebo autorizovaných distributorů. Umožňuje nám to, aby každý u nás zakoupený výrobek měl záruku od výrobce, a v případě, že se objeví jakékoli vady, je zboží reklamováno přímo u výrobce. Prodáváme zcela nové zboží v originálním balení, s úplnou zárukou prodejce.

V případě odůvodněné reklamace poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno na jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání zásob), obchod vrátí Zákazníkovi ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné zboží dostupné v obchodě.


Doba trvání záruky je uvedena v popisu výrobku a na záručním listu.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené chybou uživatele, vzniklé manipulací neshodnou s návodem k obsluze a údržbě a na závady, které jsou způsobeny špatným skladováním, mechanickým poškozením nebo vzniklé zásahem vyšší moci.
Technická manipulace a úprava zboží neautorizovanou osobou má za následek zrušení záruky.
V případě uznané reklamace internetový obchod Supersklep.cz odešle zboží na vlastní náklady.

Za veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě Supersklep.cz prodejce odpovídá až do chvíle doručení zboží.
Pokud se stane, že po obdržení balíčku zákazník zjistí, že je zboží poškozené, může ho vrátit do 30 dnů od jeho převzetí.

Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (daňový doklad nebo faktura) a vytisknout a vyplnit „Dokument o reklamaci zboží

Takto připravenou zásilku nám pošlete poštou (nikoliv kurýrskou službou).


Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a podrobným popisem závady.

Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od obdržení zásilky obchodem. Zákazník bude informován o výsledku reklamace emailem nebo telefonicky.

Nepřevezme-li zákazník reklamované zboží do 3 měsíců od vyřízení reklamace, náš obchod je oprávněný zboží zlikvidovat.

 

Kategorie:×