Tato Pravidla jsou Vám poskytnutá před uzavřením kupní smlouvy, a to takovým způsobem, který zaručuje neomezený přístup k textu Pravidel. Prosíme o přečtení Pravidel před otevřením účtu v e-shopu nebo před zakoupením zboží bez registrace.
Internetový obchod, působící pod doménou www.supersklep.cz, je provozován společností Cool Sport sp. z o.o. sp. k.., zapsanou do Národního soudního registru pod číslem 0000078324 u Obvodního soudu Krakow-Śródmieście, oddíl IX. NIP: PL677-19-50-257. Hlavní sídlo společnosti: ul.Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Polsko.
Naše společnost je také zapsána u finančního úřadu pro Prahu 1, číslo spisu 2349/2012. Jsme plátci DPH. NIP: PL677-19-50-257.
Zákazník může rychle a efektivně kontaktovat Prodejce prostřednictvím elektronické pošty (adresa: info@supersklep.cz) nebo telefonicky (telefonní číslo: +420 555 508 901) od pondělí do pátku mezi 9:00 až 15:30. Korespondenční adresa e-shopu je:
1. Obchodní podmínky upravují pravidla pro zadávání objednávek a prodej zboží v internetovém obchodě SUPERSKLEP.
2. Před registraci a zadáním objednávky zákazník bude požádán o seznámení se s obchodními podmínkami obchodu SUPERSKLEP a jejich akceptaci.
3. Před zadáním objednávky na akční zboží zákazník bude požádán o seznámení se s obchodními podmínkami platnými pro akční zboží a jejich akceptaci.
4. SUPERSKLEP prodává výhradně přes internet.
5. Kupní smlouva uzavřena na prodej zboží je v souladu s polským právem a v polském jazyce.
1. Obchod SUPERSKLEP vynaložil veškeré úsilí, aby zajistil, že publikované údaje jsou bez chyb nebo nepřesných informací.
2. V případě, že se neshoduje popis s fotografií nebo pokud se jedná o závadné zboží, je zákazník povinen o této skutečnosti neprodleně informovat provozovatele obchodu SUPERSKLEP.
3. Všechny ceny, uvedené v nabídce, jsou včetně DPH.
4. Cena uváděna u každého zboží je platná v době uskutečnění objednávky. Obchod si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v nabídce a přidávání nového zboží do nabídky internetového obchodu.
5. Obchod si vyhrazuje právo na ohlašování, odvolávání nebo provádění změn akčních nabídek na internetových stránkách obchodu. Odvolání nebo provádění změn akčních nabídek vyžaduje však souhlas zákazníků, kterých práv a povinností se týká tato změna nebo odvolání.
6. Veškeré textové informace a fotografie jednotlivého zboží, které jsou k dispozici na internetových stránkách SUPERSKLEP, jsou chráněné autorskými právy. Je zakázáno je kopírovat a šířit, používat pro komerční účely a pro prezentaci na jiných webových stránkách, bez našeho svolení.
7. Všechny obchodní známky a názvy jsou použity pouze pro prezentační účely a jsou majetkem výrobců.
1. Zákazník se muže zaregistrovat na stránkách e-shopu, avšak nabízíme rovněž možnost nakupování bez registrace. Registrace je bezplatná a provádí se vyplněním registračního formuláře na internetových stránkách obchodu.
2. Registrace vyžaduje od zákazníka přečtení a akceptování Pravidel e-shopu. Registrace znamená uzavření smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou.
3. Registrovat se mohou fyzické osoby (osoby starší jako 13 let nebo se souhlasem rodičů). Stejné podmínky platí i pro zákazníky nakupující bez registrace.
4. Při registraci a objednávání bez registrace zákazník je povinen uvést pravdivé údaje. Obchod může provést verifikaci údajů poskytnutých zákazníkem. V případě, že poskytnuté údaje vyvolávají pochybnosti o jejich pravdivosti (neexistující město nebo ulice, uvedení fiktivní postavy jako příjemce) E-shop může požádat zákazníka o opravu údajů prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky. V případě, že zákazník neprovede opravu údajů, E-shop může odstoupit od smlouvy po uplynutí 10 pracovních dní ode dne její uzavření.
5. Osobní údaje zákazníků jsou sbírány výhradně pro potřeby obchodu a zpracovávány pro hospodářskou činnost společnosti, provádění propagačních a reklamních akcí a v souladu s požadavky na ochranu údajů podle zákona ze dne 29. Srpna 1997 (Sbírka zákonu Polské republiky 1997 č. 133 par. 833) na ochranu osobních údajů. Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty kurýrním službám: PPL, UPS, DHL, DPD, GLS, InPost, Olza Logistic, České poště a Polské poště za účelem doručení objednaného zboží.
6. Po zakončení registrace Zákazník získává přístup k individuálnímu zákaznickému účtu, který umožňuje nakupování v e-shopu po přihlášení.
7. Zákazník může kdykoliv ukončit smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou. Aby ukončit tuto smlouvu je třeba zrušit svůj zákaznický účet nebo poslat oznámení o odstoupení od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou na e-mailovou adresu: info@supersklep.cz.
8. Ukončení smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou nemá žádný vliv na smlouvy o nákup a prodej, pokud se obchod a zákazník nerozhodnou jinak.
1. Objednávky jsou přijímány pouze elektronicky na internetové stránce www.supersklep.cz - 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "OBJEDNÁVÁM A PLATÍM".
2. Objednávky jsou vyřizovány v pracovní dny od 08:00 do 16:00.
3. Minimální hodnota objednávky je 300 Kč.
4. Po zadání objednávky každý zákazník dostane, na zaregistrovanou emailovou adresu, informaci o přijetí objednávky a její číslo.
5. Podání objednávky je rovnocenné s uzavřením smlouvy o nákupu a prodeji s e-shopem SUPERSKLEP.
6. Zákazník může provádět v objednávce změny nebo jí celou zrušit až do momentu vystavení daňového dokladu. Pro případ změny nebo zrušení objednávky je potřeba tak učinit na panelu ve svém účtu na SUPERSKLEP nebo se telefonicky kontaktovat zákaznický servis obchodu. Provedené změny nemají žádný vliv na právo zákazníka na odstoupení od kupní smlouvy. O tomto právu se zmiňuje odstavec č. VI těchto Pravidel.
1. E-shop je povinen doručit nepoškozené a bezvadné zboží.
2. Objednávka bude vyřízená za předpokladu, že je zboží k dispozici na skladě nebo u dodavatelů obchodu. V případě nedostupnosti některého z objednaného zboží je zákazník informován o stavu objednávky a může se rozhodnout, jak dále postupovat (částečné vyřízení objednávky, prodloužení čekací doby, zrušení celé objednávky).
3. Objednávky jsou vyřizovány podle toho, kdy byly provedeny, až do vyčerpání zásob.
1. Podle zákona ze dne 30. května roku 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827), zákazník – spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu v průběhu 30 dní ode dne doručení zboží. Pro dodržení stanovené lhůty stačí poslat oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím zmíněných 30 dní.
2. Podle zákona ze dne 30. května roku 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827), zákazník – spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou bez udání důvodu v průběhu 30 dní ode dne uzavření této smlouvy. Pro dodržení stanovené lhůty stačí poslat oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím zmíněných 30 dní.
3. Odstoupení od smlouvy je možné provést pomocí oznámení od odstoupení od smlouvy, například prostřednictvím určeného formuláře. Oznámení o odstoupení od smlouvy je třeba poslat elektronickou nebo tradiční poštou na níže uvedené adresy:
e-mailová adresa: info@supersklep.cz
korespondenční adresa:
Olza Logistic - Supersklep.cz
Lípová 1986,
737 01 Český Těšín
4. Prodejce bez zbytečného odkladu odešle Spotřebiteli e-mail s potvrzením o obdržení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
5. Spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez žádných dodatečných nákladů,
s výjimkou:
7. Zákazník je povinen zvolit takový způsob přepravy, aby odeslané zboží dorazilo v nepoškozeném stavu.a). dodatečných nákladů Spotřebitele, jež vyplývají ze zvoleného způsobu přepravy, který je jiný než nabízený Prodejcem nejlevnější způsob přepravy,
b). nákladů spojených s vrácením zboží zpět (poštovné),
c). nákladů spojených s vrácením zboží, pokud charakter této věci neumožňuje její odeslání prostřednictvím pošty.
VII. Záruka a reklamace objednaného zboží
1. Zákazník má nárok na podání reklamace ohledně realizace předmětu smlouvy o nákup a prodej nebo realizace předmětu smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou. V případě, že zákazník zjistí vadu koupené věci, Prodejce nese odpovědnost určenou Občanským zákoníkem par. 556 i 5561-5563 (Sbírka zákonu Polské republiky 2014).
2. Reklamační dopis by měl (ačkoliv to není nutná podmínka) obsahovat:
3. Reklamační dopis obsahující všechny výše zmíněné informace usnadní zahájení reklamační procedury.- jméno a příjmení Spotřebitele,
- číslo objednávky,
- popis závady a okolnosti její vzniku a objevení,
- datum nákupu reklamovaného zboží,
- informaci o požadovaném způsobu řešení reklamace (výměna na jiný kus, oprava, snížení ceny nebo vrácení peněz).
5. Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží obchodem a zákazník bude o výsledku reklamace informován.
6. V případě odůvodněné reklamace poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno na jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání zásob), obchod vrátí Zákazníkovi ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné zboží dostupné v obchodě.
1. Náklady na dopravu hradí zákazník (s výjimkou objednávek zaplacených předem kartou anebo bankovním převodem).
2. SUPERSKLEP vyřizuje objednávky na území České republiky a ostatních zemí Evropské unie.
3. Objednávky do jiných zemí než Česká republika jsou zasílány kurýrem GLS. Způsob přepravy určuje SUPERSKLEP. Zásilky na území České republiky doručuje společnost GLS, Česká pošta.
4. Ceny za dopravu jsou uvedeny v tabulce ZDE.
5. Ve výjimečných případech se přepravní náklady mohou změnit. Zákazník o tom bude informován před odesláním zboží a bude mít možnost odstoupení od kupní smlouvy.
6. Maximální dodací lhůta je 14 pracovních dní. Tato lhůta začíná běžet ve chvíli:
- připsání platby Zákazníka na účet Prodejce (v případě, že Zákazník zvolí platbu předem)
- uzavření kupní smlouvy (v případě, že Zákazník zvolí platbu dobírkou)
7. Zásilky jsou doručovány pouze v pracovní dny.
8. Pokud při přebírání zásilky jsou na balení viditelné stopy poškození nebo je balení narušeno, existuje riziko, že došlo k manipulaci s obsahem balíčku třetí stranou. V tomto případe by jste měli odmítnout převzít zboží, v přítomnosti kurýra sepsat protokol o nahlášení škody a oznámit tuto skutečnost zákaznickému servisu obchodu.
1. Zákazníci, kteří nakupují v obchodě SUPERSKLEP souhlasí s vystavením dokladu o koupi, který neobsahuje podpis.
2. Standardem je vystavení daňového dokladu, který je dokladem o koupi. Na požádání vystavíme také fakturu s DPH. Tento požadavek je třeba uvést při zadávání objednávky.
3. Zákazník je povinen při dodání zboží zkontrolovat zda je daňový doklad součástí dodávky.
4. Zákazník si může vybrat následující způsoby platby:
- Kreditní kartou – platba je realizována prostřednictvím služby PayU.cz,
- Bankovním převodem - platba je realizována prostřednictvím služby PayU.cz,
- Převodem na účet uvedený na webových stránkách obchodu,
- Dobírkou.
5. Je-li zvolena forma platby prostřednictvím platby předem (kreditní kartou, bankovním převodem, platbou na účet), je zákazník povinen uhradit platbu do 3 dnů od zadání objednávky.
Při neobdržení platby bude objednávka vymazána bez předchozího upozornění zákazníka.
6. Na žádost zákazníka a po konzultaci s pracovníkem obchodu, je možné způsob platby změnit.
1. Aby využívat služeb poskytovaných na základě těchto Pravidel zákazník měl by mít:
- internetový prohlížeč: Internet Explorer (verze ne starší než 7.0), Mozilla Firefox (verze ne starší než 3.0), Google Chrome (všechny verze) nebo Opera (verze ne starší než 2).
- zapnutý Java Script
- aktivní e-mailovou adresu
2. Naše stránky využívají soubory cookie. Akceptace těchto souborů zaručuje lepší fungování webových stránek. Veškeré informace o účelu uschovávání souboru cookie a získávání informaci jejich prostřednictvím najdete v naší Politice soukromí. Najdete tam rovněž informace o možnostech určení podmínek fungování souborů cookie v nastaveních Vašeho internetového prohlížeče.
3. Akční ceny a slevy není možné v našem internetovém obchodě sčítat.
4. V případech, které nejsou popsány v těchto obchodních podmínkách, je nutno se řídit ustanovením občanského zákoníku a zákona ze dne 30. května 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827)
5. Evropská komise poskytuje možnost využití platformy pro mimosoudní řešení sporů online (tzv. Platforma ODR) na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informujeme, že nejsme povinni se rozhodčího řízení zúčastnit.
1. Jak najít své vysněné zboží?
- vyberte si kategorii z hlavního menu, např. Oblečení,
- pak si vyberte skupinu, o kterou máte zájem, např. Kalhoty.
Nyní můžete určit, jaké kalhoty přesně hledáte. Můžete filtrovat podle značky, ceny, velikosti, kterou potřebujete, nebo osoby, pro kterou je výrobek určen (muž, žena, dítě).
Nemusíte vyplňovat všechny možnosti, stačí pouze ty, které jsou pro Vás nejdůležitější.
Můžete také využít náš vyhledávač, pomocí kterého najdete výrobky, jež patří do různých kategorií.
2. Nákup
Každý výrobek obsahuje podrobné snímky a je prezentován v mnoha polohách. Každá položka je kromě toho podrobně popsána. Popis výrobku značně pomůže v představě o daném zboží. Navíc každý výrobek vyráběn v různých velikostech (např. oděvy a obuv) obsahuje tabulku, která pomáha vybrat tu správnou velikost. Pokud jste se rozhodli, že tento výrobek chcete koupit, vyberte odpovídající velikost a přidejte zboží do nákupního košíku. Nyní můžete přejít přímo k pokladně nebo pokračovat v nákupu (Přidat další zboží).
3. Přihlášení a registrace
Doporučujeme, aby jste si vytvořili účet hned po vstupu na internetové stránky obchodu SUPERSKLEP. Zaregistrujete-li se na začátku, dáte nám možnost, abychom Vám ukázali přehled těch nejlepších nabídek. Je to velmi jednoduché. Stačí si vybrat uživatelské jméno a heslo a vyplnit krátký formulář.
Jakmile se přihlásíte, budete majitelem svého účtu. Uvidíte v něm stav svých aktuálních objednávek, můžete procházet i historii předchozích nákupů v internetovém obchodě SUPERSKLEP. Zde také můžete své údaje kdykoliv změnit.
Na stránkách SUPERSKLEP můžete nakupovat i bez registrace. Rozhodnete-li se využít tuto možnost, budete požádáni o poskytnutí potřebných údajů při zadávání objednávky.
4. Něco navíc
Pokud jste lovcem cenových příležitostí, podívejte se do sekce Nejlepší ceny, zde najdete ty nejlepší výrobky za velmi výhodné ceny.
Pokud jste se právě začali zajímat např. o snowboarding, nabízíme Vam využití našeho PRŮVODCE. Najdete v něm spoustu užitečných rad připravených našimi odborníky.
Majitelem a administrátorem stránek www.supersklep.cz je podnik Cool Sport sp. z o.o. sp. k., který sídlí v ulici Handlowców 2, 32-085 Modlniczka. Tento podnik byl zapsán do obchodního rejstříku (pod číslem KRS: 0000658566 Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowniczego) dne 10.01.2002 roku.
OSOBNÍ ÚDAJE:
Abychom mohli zaručit plné bezpečí při používání našich stránek, vypracovali jsme Politiku Soukromí. Pravidla aktuální verzi Politiky Soukromí jsou závazné pro všechny zákazníky během nákupů v e-shopu.
SUPERSKLEP si ponechává právo do změny pravidel Politiky Soukromí bez dřívějšího informování o tom zákazníků obchodu.
Uživatel stránek www.supersklep.cz je anonymní až do prvního nákupu, subskribce newsletteru nebo registrace na stránkách obchodu.
Otevření účtu a nákup v obchodě SUPERSKLEP znamená uznání obchodních podmínek e-shopu a jeho Politiky Soukromí a také souhlas s užíváním a zpracováním osobních údajů v souladu s Zákonem o ochráně osobních údajů z dne 29. srpna 1997 r. ( Dz. U. z 2002r. nr 101 poz. z późn. zm ).
Všechny osobní údaje v naší databázi budou použity pouze za účelem realizace objednávek, včetně vystavení dokladů o koupi a odesílání zboží (což znamená sdělení osobních údajů našim obchodním partnerům například kurýrským službám).
Každý uživatel stránek www.supersklep.cz má neomezené možnosti vhledu na osobní údaje, jejich úpravy nebo smazaní. Abyste mohli zkontrolovat, upravit nebo smazat osobní údaje, musíte se přihlásit na stránkách www.supersklep.cz a kliknout „Tvůj účet“. Jestli chceš zrušit svůj účet a úplně smazat osobní údaje, prosíme, napiš nám zprávu na adresu info@supersklep.cz nebo zavolej na číslo +420 555 508 901.
Nikdy nesdělujeme osobních údajů třetím osobám. Jedinou výjimkou je výzva od soudu, policie, státního zastupitelství nebo jiného právního orgánu
BEZPEČÍ:
Všechny osobní údaje jsou bezpečně skladovány ve speciální místnosti a zabezpečený před nepovolenými osobami na určených pro tento účel serverech (chráněných firewallem apod.)
Data, která jsou posílána na náš server (a zvláště data spojená s platbami) jsou šifrována prostřednictvím protokolu SSL (Secure Socket Layer) a pomocí 128/256 bitového kódování.
Díky tomu, v případě zachycení transmise, nebude možná jejich dešifrace.
Přístup k osobním údajům mají pouze oprávnění zaměstnanci SUPERSKLEP.
REALIZACE OBJEDNÁVEK:
Abychom mohli realizovat objednávku provedenou v e-shopu www.supersklep.cz, musíme získat nezbytné údaje, čili: jméno a příjmení, doručovací adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo. Bez těchto údajů nemůžeme realizovat objednávku.
SUPERSKLEP si ponechává právo do posílání e-mailů za účelem informování zákazníků o stavu jejich objednávek.
NEWSLETTER:
Každý uživatel může subskribovat newsletter našeho obchodu na stránkách www.supersklep.cz.
Subskribce newsletteru znamená souhlas se získáváním e-mailů s informacemi o nových výrobcích, akcích, slevách a soutěžích.
Newsletter lze v každé chvíli zrušit kliknutím v rezignační link, který se nachází ve všech informačních e-mailech posílaných Supersklepem. Rezignace z Newslettera neznamená zrušení účtu.
COOKIES:
Cookies jsou malé soubory, které se zapisují na počítačích, mobilech a tabletech během surfování na Internetu. Cookie obvykle obsahuje název internetové stránky, z níž pochází, svou „délku života“ (čas, který Cookie existuje) a také unikání číslo, jež identifikuje náš prohlížeč. Cookies nejsou škodlivé ani pro počítače ani pro uschovávána na nich data.
Standardní nastavení prohlížeče obvykle dovoluji využívání Cookies bez žádného omezení. Uživatel může v každé chvíli měnit rozsah a pravidla využívání souborů Cookies prostřednictvím změn v prohlížeči.
Výše uvedená Politika Soukromí stanoví autorské dílo v souladu s Zákonem o autorském právu a právech souvisejících. Zakazujeme kopírování a rozšiřování textů Politiky Soukromí za komerčním účelem.
Jsme internetový obchod a prodej našich produktů probíhá pouze přes internet. Zboží je dodáváno výhradně zásilkovou cestou. Není možné si zboží koupit nebo si jej vyzvednout v sídle společnosti.
Největší důraz klademe na to, aby zákazník obdržel objednané zboží v co nejkratší době. Podle zákona a v souladu s našimi obchodními podmínkami máme na doručení objednaného zboží maximálně 14 pracovních dnů. V internetovém obchodě SUPERSKLEP však můžete očekávat doručení zásilky už během několika dnů.
Čas pro zrealizování objednávky (1-3 dní)
Čas doručení objednávky prostřednictvím kurýra (2-4 dny)
Sledovací číslo Vaší zásilky bude aktivní do 1 až 3 pracovních dní ode dne obdržení e-mailu o expedici objednávky.
Pro dodání objednaného zboží využíváme služeb kurýrské společnosti GLS, čímž je zajištěno rychlé dodání, pojištění často drahého zboží a vysoká kvalita služeb.
Dodávka je předána kurýrské službě následující pracovní den poté, co balík opustil sklad. Do dodací lhůty a vyřízení objednávky se nezapočítávají soboty, neděle a státní svátky.
Cena dopravy do ČR a dalších zemí EU:
Způsob dopravy | Doručení zdarma od | Náklady na doručení | |
---|---|---|---|
online platba | příplatek za dobírku | ||
DHL Parcelshop | 1667 Kč | 56 Kč | --- |
DHL kurýr | 1667 Kč | 56 Kč | --- |
Kurýrní služba GLS | 1667 Kč | 56 Kč | --- |
Odběrná místa GLS | 1667 Kč | 56 Kč | --- |
InPost | 1667 Kč | 67 Kč | --- |
Odběrná místa | 1667 Kč | 89 Kč | 28 Kč |
Kurýrní služba PPL | 1667 Kč | 128 Kč | 28 Kč |
Kurýrní služba GLS | 1667 Kč | 117 Kč | 28 Kč |
Česká pošta | 1667 Kč | 80 Kč | 28 Kč |
Odběrná místa | 1667 Kč | 112 Kč | 28 Kč |
Kurýrní služba GLS | 1667 Kč | 145 Kč | 28 Kč |
Slovenská pošta | 1667 Kč | 106 Kč | 28 Kč |
Kurýrní služba SPS | 1667 Kč | 106 Kč | 28 Kč |
Kurýrní služba Urgent Cargus | 1667 Kč | 167 Kč | 84 Kč |
Kurýrní služba FanCourier | 1667 Kč | 167 Kč | 84 Kč |
Odběrná místa | 1667 Kč | 112 Kč | 84 Kč |
DHL kurýr | 1667 Kč | 112 Kč | --- |
Odběrná místa | 1667 Kč | 139 Kč | 84 Kč |
DHL kurýr | 1667 Kč | 112 Kč | --- |
Kurýrní služba GLS | 2223 Kč | 167 Kč | --- |
DHL kurýr | 2223 Kč | 139 Kč | --- |
Odběrná místa | 1667 Kč | 139 Kč | --- |
Kurýrní služba Econt | 1667 Kč | 195 Kč | --- |
Kurýrní služba Speedy | 1667 Kč | 195 Kč | --- |
Kurýrní služba GLS | 1667 Kč | 223 Kč | --- |
DHL kurýr | 1667 Kč | 139 Kč | --- |
DHL kurýr | --- | 195 Kč | --- |
DHL kurýr | --- | 250 Kč | --- |
DHL kurýr | --- | 306 Kč | --- |
DHL kurýr | --- | 834 Kč | --- |
Kurýrní služba MeestWorld | 1667 Kč | 68 Kč | --- |
Odběrové místa MeestWorld | 1667 Kč | 68 Kč | --- |
Meest Nova Poshta Punkty odbioru | 1667 Kč | 68 Kč | --- |
Pro dodání zboží na Slovensko využíváme služeb kurýrské společnosti / Pre dodanie tovaru na Slovensko využíváme služby kuriérskej spoločnosti.
*Zasilky neposíláme do zemí mimo Evropskou Unii.
Ve vyjímečných případech se přepravní náklady mohou změnit. Zákazník o tom bude informován před odesláním zboží.
Pro přepravu do zemí mimo EU mohou být připočteny další náklady navíc (např. celní náklady). Na tyto náklady internetový obchod SUPERSKLEP nemá vliv.
Všechny zásilky v našem obchodě jsou baleny a ověřovány dvěma pracovníky, kteří se vzájemně kontrolují. Balíky jsou oblepené páskou s logem společnosti, a jestliže obdržíte zásilku s poškozenou páskou nebo s porušeným původním obalem nebo když je podezření na manipulaci se zásilkou třetí osobou, přijetí objednávky by jste měli odmítnout a okamžitě nás o této skutečnosti informovat. Vzniklou situaci bude řešit náš pracovník.
Informace o odeslání zásilky ze skladu, včetně čísla zásilky, je poslána zákazníkovi emailem. Po obdržení tohoto emailu můžete očekávat doručení zásilky obvykle během dvou pracovních dnů. Zadáním čísla zásilky na stránkách přepravce je možné zjistit, kde se v danou chvíli zásilka nachází.
Ke každé zásilce je přiložen daňový doklad nebo faktura DPH jako doklad o koupi. Kromě toho u zboží, které si toto vyžaduje, je přiložen i návod k použití a záruční list.
V internetovém obchodě SUPERSKLEP se můžete kdykoliv přihlásit na svůj účet a zkontrolovat, v jakém stavu se Vaše objednávka nachází.
V internetovém obchodě SUPERSKLEP se sami rozhodnete, jakým způsobem za objednané zboží zaplatíte. Nabízíme tyto možnosti:
BANKOVNÍ PŘEVOD ON-LINE – V tomto případě je bankovní transakce provozována a chráněna servisem PayU.cz. Po zvolení provozovatele účtu budete přesměrováni na jeho internetové stránky, a následně po přihlášení na svůj bankovní účet budete moci vykonat platbu.
KREDITNÍ KARTA – Po zadání objednávky budete přesměrováni na internetovou stránku PayU.cz, která zajišťuje platbu kartou v našem obchodě. Připojení k této stránce je kódováno a 100% bezpečné. Budete požádáni o poskytnutí údajů z karty, které pak budou poslány přímo do Vaší banky. Při tomto způsobu platby máte dodatečnou možnost zadat jinou doručovací adresu, než je Vaše – díky tomu příjemce zásilky při doručení nemusí mít u sebe hotovost.
TWISTO.CZ - platba bude provedena prostřednicvím služby Twisto Pay. Nákup s platbou až po vyzkoušení. Bez registrace máte na zaplacení 30 dní, s registrací do Twisto účtu až 45 dní bez jakýchkoliv poplatků.
BANKOVNÍ PŘEVOD – Nabízíme možnost převést peníze na náš bankovní účet nebo je vložit na náš účet v bance buď na poště. V tomto případě je podmínkou pro vyřízení objednávky připsání částky na náš účet.
Cool Sport v.o.s.
Fio banka a.s.
Kód banky: 2010
Bankovní spojení: 2900332851
Jako variabilní symbol – zpráva pro příjemce – uveďte prosím číslo objednávky.
Platba musí být připsána na účet během třech pracovních dní ode dne provedení objednávky.
NA DOBÍRKU – Zvolíte-li dodání zásilky na dobírku, je úhrada za objednávku inkasována v hotovosti při převzetí zásilky od kurýra GLS.
Teraz Vám ponúkame možnosť platby aj na bankový účet v Slovenskej republike v euro alebo platbu na dobierku!
BANKOVÝ PREVOD – Ponúkame možnosť previesť peniaze na náš bankový, vložiť ich na náš účet v banke alebo na pošte.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
Fio banka a.s.
Kód banky: 8330
Bankové spojenie pre platby v EUR v SR: 2500321440
Platba musí byť uhradená po dobu troch pracovných dní od vytvorenia objednávky.
NA DOBIERKU – Ak si zvolíte dodaní na dobierku, bude úhrada za objednávku inkasovaná v hotovosti pri prevzatí zásielky od kuriéra.
Ako variabilný symbol – správa pre príjemcu – uveďte prosím číslo objednávky.
Vrácené zboží zasílejte prosím na adresu:
Olza Logistic - Supersklep.cz
Lípová 1986,
737 01 Český Těšín
Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.
Zákazník má právo na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 30 dnů od obdržení zásilky.
Zboží lze vrátit za předpokladu, že:
– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,
– nenese žádné známky používání,
– je v původním továrním balení* a se všemi etiketami.
* Jedná se zejména o původní krabice od bot, snowboardových vázání, brýlí apod., nepoškozené, a nepolepené lepicí páskou.
Spolu se zbožím je potřeba zaslat vyplněný formulář pro vrácení zboží „ Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“
Vložte vrácené produkty do plastového obalu nebo krabice - pokud možno použijte obal, ve kterém jste zásilku obdrželi. Neolepujte originální krabici od bot lepicí páskou. Zajistěte balíček dobře. Zašlete zásilku poštou anebo kurýrní službou. Náklady na dopravu hradíte sami. Doporučujeme Vám zaslat registrovaný balíček s poskytnutým sledovacím číslem - tímto způsobem budete moci zkontrolovat, zda a kdy nám byl balíček doručen.
Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a čísla účtu, na který mají být peníze převedeny.
Podle občanského zákoníku má dodavatel povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud k zakoupenému zboží bylo přidáno jiné zboží zdarma jako dárek nebo za sníženou cenu (různé druhy akčních nabídek), je nutné toto zboží zaslat zpět spolu se zbožím, které chcete vrátit.
Neposíláme potvrzení o přijetí balíčku. Informace o stavu vrácení obdržíte v době jeho provedení.
Částka, která je navrácena, je cena za zboží. Poplatek za přepravu se nevrací.
Vezměte prosím na vědomí, že v souladu s platnými právními předpisy odpovídáte za jakékoli snížení hodnoty předmětu, které vznikne v důsledku používání předmětu jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti předmětu. To znamená, že výrobek nesmí nést žádné známky používání, např. znečištění zvenčí i zevnitř, pomačkání, oděrky. Pokud je to možné, nestrhávejte původní visačky, štítky, nálepky. Nezapomeňte boty měřit hygienicky, na čistém, suchém povrchu, v uzavřené místnosti (tj. stejně jako v papírnictví). Hygienické zboží, např. spodní prádlo, vraťte pouze v případě, že není poškozena původní ochrana/obal výrobce.
REKLAMACE
V SUPERSKLEPU nabízíme pouze originální produkty s nejvyšší kvalitou od renomovaných společností. Dodáváme zboží pouze od certifikovaných výrobců nebo autorizovaných distributorů. Prodáváme zcela nové zboží v originálním balení.
Každý produkt zakoupený na webových stránkách SUPERSKLEP.CZ může být reklamován v rámci záruky na vady v rozsahu stanoveném v občanském zákoníku po dobu 2 let ode dne převzetí výrobku spotřebitelem.
Pokud chcete zboží reklamovat:
• Připravte písemné prohlášení se jménem, adresou, číslem objednávky, podrobným popisem vady a požadavkem na reklamaci. Abychom usnadnili správné podání reklamace, doporučujeme použít námi podaný reklamační formulář:
Stáhněte si reklamační formulář
• Zašlete nám reklamovaný produkt spolu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu:
Olza Logistic - Supersklep.cz
Lípová 1986,
737 01 Český Těšín
Reklamace bude vyřízena do 14 dnů ode dne převzetí zboží v souladu s obecnými předpisy a ustanoveními ohledně reklamace. O výsledku reklamace zákazník bude informován mailovo nebo telefonicky (e-mail nebo číslo účtu uvedeno v reklamačním formuláři).
V případě vady nebo poškození může spotřebitel uplatnit nárok v rámci záruky a požádat o:
• opravu produktu (odstranění vad),
• výměnu zboží,
• snížení ceny,
• odstoupení od kupní smlouvy.
V případě uznané reklamace, vrátíme Vám veškeré obdržené od Vás platby, včetně nákladů na dopravu k Vám (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vámi zvoleného způsobu dodání, než nejlevnějšího standardního způsobu dodání, který nabízíme) a nákladu na dopravu produktu do obchodu (nikoli vyšší než nejlevnější způsob doručení nabízený společností Česká pošta).
SUPERSKLEP.CZ není výrobcem Zboží. SUPERSKLEP.CZ nenese odpovědnost za záruku na prodané Zboží. Výrobce může být odpovědný za záruku za prodané zboží za podmínek a po dobu stanovenou v záručním listu. Pokud záruční doklad tuto možnost stanoví, může zákazník uplatnit své nároky ze záruky přímo na autorizované servisní středisko, jehož adresa je na záručním listu.
Pokud máte nějaké dotazy ohledně reklamace, kontaktujte nás:
E-mail: info@supersklep.cz
Telefon: +420 245 501 206
DOPRAVA
Jakým způsobem obdržím objednané zboží?
Pro dodání objednaného zboží využíváme na území České republiky služeb společnosti GLS anebo Zásilkovny. Zásilky na Slovensko dodáváme prostřednictvím kurýrní firmy GLS a Slovenské pošty.
Jaká je dodací lhůta?
Podle zákona, kterým se musí řídit internetové obchody, máme na doručení zásilky 14 dní. Nicméně v případě internetového obchodu SUPERSKLEP můžete objednané zboží očekávat již během několika dnů po objednání. Je to zpravidla do 3 pracovních dnů ode dne následujícího po dni objednání. Do celkové dodací lhůty se nezapočítávají soboty, neděle a statní svátky.
Je možné se domluvit na převzetí zásilky v určitou dobu?
Zásilky jsou kurýrskou službou GLS dodávány ve standardní době od 8 do 18 hodin. Jestliže většinu dne trávíte v práci, můžete zvolit jako dodací adresu pracoviště (adresa by měla obsahovat název instituce a Vaše jméno a příjmení).
Jakým způsobem si mohu vyzvednout zásilku, jestliže nebudu zastižen doma?
V případě, že Vás kurýr GLS nezastihl doma, zásilka bude podruhé doručována následující pracovní den. Pokud doručení nebude úspěšné ani na druhý pokus, GLS uloží zásilku na příslušném depu a nabídne příjemci možnost osobního vyzvednutí. Po třetím neúspěšném pokusu doručení zásilka bude vrácena odesilateli.
Kolik stojí doručení zboží v České republice?
Všechny objednávky v hodnotě nad 1579 Kč odesíláme zdarma bez rozdílu na vybraný způsob platby a doručení. Minimální hodnota objednávky činí 300 Kč.
Kolik stojí doručení zboží do jiných zemí?
Cena dodání zboží do zahraničí záleží na zemi, kam má být zásilka odeslána. Náklady na dopravu najdete zde: Doprava a dodací lhůty >
Zásilky neposíláme do zemí mimo Evropskou Unii.
Je možné si u vás nakoupit i osobně nebo nabízíte pouze zásilkový prodej?
Jsme internetový obchod a neposkytujeme možnost nakupovat nebo získat zboží osobně přímo v sídle společnosti.
Jak se mám zachovat, obdržím-li poškozenou zásilku?
Všechny zásilky v našem obchodě jsou baleny a ověřovány dvěma pracovníky, kteří se vzájemně kontrolují. Balíky jsou olepeny páskou s logem naší společnosti. Pokud má obdržená zásilka poškozenu pásku nebo porušený původní obal a je podezření na manipulaci se zásilkou třetí osobou, měli by jste převzetí zásilky odmítnout. O vzniklé situaci je potřeba nás informovat, a my následně v nejrychlejším možném termínu pošleme novou zásilku.
Jak se dozvím, kdy dostanu zásilku?
Informace o poslání zásilky z našeho skladu bude zaslána na emailovou adresu. Po obdržení tohoto emailu lze očekávat doručení zásilky do dvou pracovních dnů. Stav svojí objednávky můžete ověřit přihlášením na svůj účet na stránkách www.supersklep.cz
Může být zásilka poslána na jinou adresu než tu, kterou jsem zadal při registraci účtu?
Při zadávání objednávky si systém sám vyplní údaje o doručovací adrese, které byly zadány při registraci. Doručovací adresa může být změněna ve druhém kroku během zadávání objednávky a může se lišit od adresy uvedené při registraci.
Jaké dokumenty obdržím spolu s objednaným zbožím?
Ke každému zaslanému zboží přikládáme daňový doklad, který je dokladem o koupi. Kromě toho je zboží, které si toto vyžaduje, dodáváno s návodem k použití a záručním listem.
Jak mohu zjistit, v jakém stavu je vyřízení mé objednávky?
Po přihlášení do svého účtu můžete zjistit aktuální stav objednávky.
PLATBY
Jakým způsobem mohu zaplatit za zboží zakoupené v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Nabízíme výběr způsobu platby z několika možností: bankovní převod, bankovní převod online, kreditní karta, PayU nebo dobírka.
Chci zaplatit za nákup v internetovém obchodě SUPERSKLEP bankovním převodem. Je to možné?
Samozřejmě. Můžete zvolit tento způsob platby, který je obzvlášť výhodný v případě vysokých částek. Bankovní převod vykonáte po obdržení od nás emailu, ve kterém bude uvedeno číslo účtu a informace o tom, že objednané zboží je připraveno k odeslání. Zásilka bude poslána po připsání požadované částky na náš účet. Obvykle se tak stane druhý den po zadání příkazu v bance.
Chci obdržet fakturu DPH na zakoupené zboží. Je to možné?
Zdvořile Vás upozorňujeme, že neposkytujeme možnost vystavení faktury s DPH s údaji společnosti.
Jsou ceny, které uvádíte na stránkách, aktuální a pevné?
Informace na stránkách internetového obchodu SUPERSKLEP, které se týkají jak dostupnosti, tak cen, jsou aktualizovány denně.
VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Musím mít nejprve založený účet, abych mohl nakoupit?
Ne. Nabízíme našim zákazníkům rovněž možnost nákupu bez registrace. Doporučujeme však, abyste provedli registraci v e-shopu, protože registrovaní zákazníci mohou nakupovat levněji a využívat speciální výhody v rámci našeho věrnostního programu.
Jak vypadá registrace v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Registrace probíhá následujícím způsobem: Vyplní se krátký formulář, do kterého je třeba uvést základní údaje o sobě. Jedná se o informace, jež jsou pro nás nezbytné k vyřízení objednávky. Po registraci budete majiteli účtu, díky kterému budete mít přehled o svých objednávkách apod. V průběhu registrace si zvolíte také uživatelské jméno a heslo, které Vám bude do budoucna sloužit pro přihlášení do svého účtu.
Co získám, když se zaregistruji v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Registrací v internetovém obchodě SUPERSKLEP si automaticky založíte svůj účet, do kterého má přístup pouze jeho majitel. Jako majitel účtu můžete:
– nakupovat zboží,
– sledovat aktuální stav objednávky a procházet historii všech předchozích nákupů v internetovém obchodě SUPERSKLEP.
– využívat výhody spojené s členstvím v našem věrnostním programu
Omylem jsem si objednal zboží, které nechci. Co mám dělat?
Objednali jste-li omylem zboží, o které nemáte zájem, co nejrychleji nás kontaktujte na email info@supersklep.cz nebo na telefonní číslo +420 555 508 901. Můžete se také přihlásit na svůj účet v našem internetovém obchodě SUPERSKLEP a tady nechtěnou objednávku zrušit.
Musí být každá objednávka telefonicky potvrzena?
Naši pracovníci telefonují zákazníkům kvůli potvrzení objednávky pouze v případech, které vzbuzují pochybnosti.
Kde mohu vidět nebo vyzkoušet zboží nabízené v internetovém obchodě SUPERSKLEP?
Děláme vše pro to, abychom jak nejlépe naše zboží představili. Každý nabízený výrobek je doplněn fotogalerií se snímky ve velkém rozlišení. Každou fotografii lze zvětšit kliknutím. Zboží kromě toho podrobně popisujeme a přidáváme tabulku s dostupnými rozměry. Máte-li pochybnosti nebo dotazy, kdykoli nás můžete kontaktovat na emailovou adresu info@supersklep.cz nebo na telefonní číslo +420 555 508 901.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ, REKLAMACE
Existuje možnost vrátit zboží bez udání důvodu?
Pokud by se ukázalo, že objednané zboží nesplňuje Vaše očekávání, pak v souladu se zákonem ze dne 2. března 2000 roku O ochraně spotřebitele můžete nechtěné zboží vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od jeho obdržení. Vrácení je možné pouze v případě, že zboží nebylo použito a není žádným způsobem poškozeno. Zboží je potřeba poslat na vlastní náklady v původním, nepoškozeném balení. Je potřeba přiložit Dokument o vrácení zboží, originální daňový doklad a číslo bankovního účtu, na který by měly být peníze za zboží vráceny.
Co je potřeba poslat společně se zbožím, které chci zaslat zpět do internetového obchodu SUPERSKLEP?
Ke každému zboží, které si přejete vyměnit, vrátit nebo reklamovat, je potřeba přiložit:
– originál daňového dokladu nebo faktury,
– vyplněný dokument o vrácení nebo reklamaci zboží.
Jak správně udržovat obuv? Jaké poškození obuvi podléhá reklamaci?
Zásady správné údržby a užívání obuvi
Neobdržel jsem spolu se zbožím i záruční list. Znamená to, že se na mnou objednané zboží nevztahuje záruka?
Nemá-li určité zboží záruční list, potom v případě reklamace stačí poslat originál daňového dokladu nebo faktury. V takovém případě záruční doba na toto zboží je 1 rok.
.
Společnost:
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
DIČ: PL677-19-50-257
BDO: 000025311
Sídlo: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Polsko
Číslo účtu:
Fio banka a.s.
Kód banky: 2010
Číslo účtu: 2900332851
COOL SPORT v.o.s.
ul.Handlowców 2
32-085 Modlniczka
Nenabízíme možnost nákupu zboží v sídle společnosti.
Zákaznický servis:
Tel.: +420 555 508 901
Tel.: +48 453 073 844 ( українською мовою)
Pracovní doba: 09:00-15:30
E-mail: info@supersklep.cz
Reklamace a vrácení zboží:
Olza Logistic - Supersklep.cz
Lípová 1986,
737 01 Český Těšín
Ochrana osobních údajů
Kontaktní údaje na inspektorát pro ochranu osobních údajů: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našeho internetového obchodu. Umožňují nám bezpečně zpracovat vaši objednávku, zapamatovat si vás jako přihlášeného uživatele při přechodu na jinou stránku nebo automaticky vyplnit vaše adresní údaje při nákupu. Zablokování těchto souborů cookies ve vašem prohlížeči může mít za následek nefunkčnost webových stránek.
Analytické soubory cookies nám kromě jejich využití v obchodní analýze umožňují pochopit, jak náš internetový obchod používáte, identifikovat stránky, které je třeba vylepšit, nebo stránky, které jsou dobře fungující a oblíbené. Důležité je, že shromážděné informace jsou anonymní a podle nich vás nedokážeme identifikovat.
Analýzou vašeho chování na webu a vašich nákupních preferencí pro značky můžeme zobrazovat personalizované návrhy produktů, provádět změny ve funkčnosti webu a zveřejňovat sponzorovaný obsah. Vaše údaje mohou být použity ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových řešení.
Udělením souhlasu s těmito soubory cookies nám umožňujete přizpůsobit reklamu vašim zájmům. S jejich pomocí budou moci partnerské společnosti, jako je Facebook a Instagram, odpovídajícím způsobem přizpůsobit zobrazovaný obsah tak, aby byl pro vás užitečný a relevantní.