Tato Pravidla jsou Vám poskytnuté před uzavřením kupní smlouvy, a to takovým způsobem, který zaručuje neomezený přístup k textu Pravidel. Prosíme o přečtení Pravidel před otevřením účtu v e-shopu nebo před zakoupením zboží bez registrace.

Internetový obchod, působící pod doménou www.supersklep.cz, je provozován společností Cool Sport sp. z o.o. sp. k.., zapsanou do Národního soudního registru pod číslem 0000078324 u Obvodního soudu Krakow-Śródmieście, oddíl IX. DIČ: 677-19-50-257. IČO: 351331311. Hlavní sídlo společnosti: ul.Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Polsko.

Naše společnost je také zapsána u finančního úřadu pro Prahu 1, číslo spisu 2349/2012. Jsme plátci českého DPH. DIČ: CZ683106027

Zákazník může rychle a efektivně kontaktovat Prodejce prostřednictvím elektronické pošty (adresa: info@supersklep.cz) nebo telefonicky (telefonní číslo: +420 597 606 206) od pondělí do pátku mezi 8:00 až 16:00. Korespondenční adresa e-shopu je:

olzalogistic-SUPERSKLEP
ul. PFB 2
737-01 Český Těšín


I. Obecná ustanovení

1. Obchodní podmínky upravují pravidla pro zadávání objednávek a prodej zboží v internetovém obchodě SUPERSKLEP.
2. Před registraci a zadáním objednávky zákazník bude požádán o seznámení se s obchodními podmínkami obchodu SUPERSKLEP a jejich akceptaci.
3. Před zadáním objednávky na akční zboží zákazník bude požádán o seznámení se s obchodními podmínkami platnými pro akční zboží a jejich akceptaci.
4. SUPERSKLEP prodává výhradně přes internet.
5. Kupní smlouva uzavřena na prodej zboží je v souladu s polským právem a v polském jazyce.


II. Prezentace zboží

1. Obchod SUPERSKLEP vynaložil veškeré úsilí, aby zajistil, že publikované údaje jsou bez chyb nebo nepřesných informací.
2. V případě, že se neshoduje popis s fotografií nebo pokud se jedná o závadné zboží, je zákazník povinen o této skutečnosti neprodleně informovat provozovatele obchodu SUPERSKLEP.
3. Všechny ceny, uvedené v nabídce, jsou včetně DPH.
4. Cena uváděna u každého zboží je platná v době uskutečnění objednávky. Obchod si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v nabídce a přidávání nového zboží do nabídky internetového obchodu.
5. Obchod si vyhrazuje právo na ohlašování, odvolávání nebo provádění změn akčních nabídek na internetových stránkách obchodu. Odvolání nebo provádění změn akčních nabídek vyžaduje však souhlas zákazníků, kterých práv a povinností se týká tato změna nebo odvolání.
6. Veškeré textové informace a fotografie jednotlivého zboží, které jsou k dispozici na internetových stránkách SUPERSKLEP, jsou chráněné autorskými právy. Je zakázáno je kopírovat a šířit, používat pro komerční účely a pro prezentaci na jiných webových stránkách, bez našeho svolení.
7. Všechny obchodní známky a názvy jsou použity pouze pro prezentační účely a jsou majetkem výrobců.


III. Registrace zákazníků

1. Zákazník se muže zaregistrovat na stránkách e-shopu, avšak nabízíme rovněž možnost nakupování bez registrace. Registrace je bezplatná a provádí se vyplněním registračního formuláře na internetových stránkách obchodu.
2. Registrace vyžaduje od zákazníka přečtění a akceptování Pravidel e-shopu. Registrace znamená uzavření smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou.
3. Registrovat se mohou fyzické osoby (osoby starší jako 13 let nebo se souhlasem rodičů) i podnikatelské subjekty. Stejné podmínky platí i pro zákazníky nakupující bez registrace.
4. Při registraci a objednávání bez registrace zákazník je povinen uvést pravdivé údaje. Obchod může provést verifikaci údajů poskytnutých zákazníkem. V případě, že poskytnuté údaje vyvolávají pochybnosti o jejich pravdivosti (neexistující město nebo ulice, uvedení fiktivní postavy jako příjemce) E-shop může požádat zákazníka o opravu údajů prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky. V případě, že zákazník neprovede opravu údajů, E-shop může odstoupit od smlouvy po uplynutí 10 pracovních dní ode dne její uzavření.
5. Osobní údaje zákazníků jsou sbírány výhradně pro potřeby obchodu a zpracovávány pro hospodářskou činnost společnosti, provádění propagačních a reklamních akcí a v souladu s požadavky na ochranu údajů podle zákona ze dne 29. Srpna 1997 (Sbírka zákonu Polské republiky 1997 č. 133 par. 833) na ochranu osobních údajů. Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty kurýrním službám: PPL, UPS, DHL, DPD, GLS, InPost, Olza Logistic, České poště a Polské poště za účelem doručení objednaného zboží.
6. Po zakončení registrace Zákazník získává přístup k individuálnímu zákaznickému účtu, který umožňuje nákupování v e-shopu po přihlášení.
7. Zákazník může kdykoliv ukončit smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou. Aby ukončit tuto smlouvu je třeba zrušit svůj zákaznický účet nebo poslat oznámení o odstoupení od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou na e-mailovou adresu: info@supersklep.cz.
8. Ukončení smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou nemá žádný vliv na smlouvy o nákup a prodej, pokud se obchod a zákazník nerozhodnou jinak.


IV. Proces objednání

1. Objednávky jsou přijímány pouze elektronicky na internetové stránce www.supersklep.cz - 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "OBJEDNÁVÁM A PLATÍM".
2. Objednávky jsou vyřizovány v pracovní dny od 08:00 do 16:00.
3. Minimální hodnota objednávky je 300 Kč.
4. Po zadání objednávky každý zákazník dostane, na zaregistrovanou emailovou adresu, informaci o přijetí objednávky a její číslo.
5. Podání objednávky je rovnocenné s uzavřením smlouvy o nákupu a prodeji s e-shopem SUPERSKLEP.
6. Zákazník může provádět v objednávce změny nebo jí celou zrušit až do momentu vystavení daňového dokladu. Pro případ změny nebo zrušení objednávky je potřeba tak učinit na panelu ve svém účtu na SUPERSKLEP nebo se telefonicky kontaktovat s zákazníckym servisem obchodu. Provedené změny nemají žádný vliv na právo zákazníka na odstoupení od kupní smlouvy. O tomto právu se zmiňuje odstavec č. VI těchto Pravidel-


V. Vyřízení objednávky

1. E-shop je povinen doručit nepoškozené a bezvadné zboží.
2. Objednávka bude vyřízená za předpokladu, že je zboží k dispozici na skladě nebo u dodavatelů obchodu. V případě nedostupnosti některého z objednaného zboží je zákazník informován o stavu objednávky a může se rozhodnout, jak dále postupovat (částečné vyřízení objednávky, prodloužení čekací doby, zrušení celé objednávky).
3. Objednávky jsou vyřizovány podle toho, kdy byly provedeny, až do vyčerpání zásob.


VI. Vrácení objednaného zboží

1. Podle zákona ze dne 30. května roku 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827), zákazník – spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu v průběhu 14 dní ode dne doručení zboží. Pro dodržení stanovené lhůty stačí poslat oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím zmíněných 14 dní.
2. Podle zákona ze dne 30. května roku 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827), zákazník – spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou bez udání důvodu v průběhu 14 dní ode dne uzavření této smlouvy. Pro dodržení stanovené lhůty stačí poslat oznámení o odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím zmíněných 14 dní.
3. Odstoupení od smlouvy je možné provést pomocí oznámení od odstoupení od smlouvy, například prostřednictvím určeného formuláře. Oznámení o odstoupení od smlouvy je třeba poslat elektronickou nebo tradiční poštou na níže uvedené adresy:

e-mailová adresa: info@supersklep.cz

korespondenční adresa:

Cool Sport
P.O. Box 17
Okružní 1260
464 01 Frýdlant v Čechách

4. Prodejce bez zbytečného odkladu odešle Spotřebiteli e-mail s potvrzením o obdržení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
5. Spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez žádných dodatečných nákladů,
s výjimkou:

a). dodatečných nákladů Spotřebitele, jež vyplývají ze zvoleného způsobu přepravy, který je jiný než nabízený Prodejcem nejlevnější způsob přepravy.
b). nákladů spojených s vrácením zboží zpět (poštovné)
c). nákladů spojených s vrácením zboží, pokud charakter této věci neumožňuje její odeslání prostřednictvím pošty

7. Zákazník je povinen zvolit takový způsob přepravy, aby odeslané zboží dorazilo v nepoškozeném stavu.
8. Zákazník nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží vyplývající z jiného používání produktu, než je nutné k zjištění jeho vlastnosti a funkčnosti.
9. Prodejce vrátí Spotřebiteli veškeré provedene nim platby (včetně nákladů na přepravu, s výjimkou případů zmíněných v odstavci č. 5), a to ne později než do 14 dní ode dne obdržení od Spotřebitele oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Prodejce vrátí peníze stejným způsobem, jakým mu byly doručeny, s výjimkou situaci, v nichž Spotřebitel souhlásí se změnou způsobu vrácení platby a tato změna není spojená s žádnými dodatečnými příplatky.
10. Obchod nepřijme zásilky na dobírku nebo zaslané na účet adresáta.

 


VII. Výměna objednaného zboží

1. Zákazník má právo na výměnu zboží, za jinou velikost nebo model, do 14 dnů od převzetí zboží. Přesné podmínky výměny zboží určují body 2-6.
2. Zákazník hradí náklady na poštovné směrem k prodávajícímu. Náklady na odeslání nového zboží hradí e-shop.
3. V případě výměny ze zahraničí, jsou náklady na dopravu kalkulovány individuálně.
4. Obchod nebude akceptovat balíky zaslané na náklady adresáta nebo na dobírku.
5. Vrácené zboží nesmí nést stopy použití.
6. Výměna bude provedena do 14 dnů od převzetí zásilky obchodem.


VIII. Záruka a reklamace objednaného zboží

1. Zákazník má nárok na podání reklamace ohledně realizace předmětu smlouvy o nákup a prodej nebo realizace předmětu smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou. V případě, že zákazník zjistí vadu koupené věci, Prodejce nese odpovědnost určenou Občanským zákoníkem par. 556 i 5561-5563 (Sbírka zákonu Polské republiky 2014).
2. Reklamační dopis měl by (ačkoliv to není nutná podmínka) obsahovat:

- jméno a příjmení Spotřebitele
- číslo objednávky
- popis závady a okolnosti její vzniku a objevení
- datum nákupu reklamovaného zboží
- informaci o požadovaném způsobu řešení reklamace (výměna na jiný kus, oprava, snížení ceny nebo vrácení peněz).

3. Reklamační dopis obsahující všechny výše zmíněné informace usnadní zahájení reklamační procedury.
4. Reklamační dopisy je možné poslat e-mailem (na adresu info@supersklep.cz) nebo tradiční poštou (spolu s reklamovaným zbožím) na adresu:

 

Cool Sport
P.O. Box 17
Okružní 1260
464 01 Frýdlant v Čechách
5. Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží obchodem a zákazník bude o výsledku reklamace informován.


IX. Doprava

1. Náklady na dopravu hradí zákazník (s výjimkou objednávek v hodnotě vyšší než 1000 Kč, které jsou odesílány zdarma).
2. SUPERSKLEP vyřizuje objednávky na území České republiky a ostatních zemí Evropské unie.
3. Objednávky do jiných zemí než Česká republika jsou zasílány kurýrem UPS, DPD nebo poštou. Způsob přepravy určuje SUPERSKLEP. Zásilky na území České republiky doručuje společnost PPL a Česká pošta.
4. Ceny za dopravu jsou uvedeny v tabulce:

Země Cena za dopravu Minimální hodnota objednávky
ČR 65 Kč - platba předem na účet 300 Kč
100 Kč - platba dobírkou
DOPRAVA ZDARMA - u objednávek v hodnotě nad 1000 Kč
Slovensko* 65 Kč - platba předem na účet 400 Kč
100 Kč - platba dobírkou
DOPRAVA ZDARMA - u objednávek v hodnotě nad 1000 Kč
Německo** 150 Kč - u objednávek v hodnotě pod 2500 Kč 600 Kč
DOPRAVA ZDARMA - u objednávek v hodnotě nad 2500 Kč
Objednávka na dobírku - + 150 Kč
Polsko 55 Kč - doručení do Paczkomatů InPost 300 Kč
65 Kč - platba předem na účet a doručení kurýrem
100 Kč - platba dobírkou a doručení kurýrem
DOPRAVA ZDARMA - u objednávek nad 1000 Kč
Řecko, Itálie, Španělsko** 700 Kč 1400 Kč
Ostatní země EU** 250 Kč 600 Kč

* Pro dodání zboží na Slovensko využíváme služeb kurýrské společnosti / Pre dodanie tovaru na Slovensko využívame služby kuriérskej spoločnosti.

** Do těchto zemí jsou zásilky posílány kurýrskou službou: Německo, Rakousko, Belgie, Bulharsko, Dánsko, Anglie, Estonsko, Finsko, Francie, Řecko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemí, Polsko, Portugalsko (kromě Azorských ostrovů/Madeiry), Rumunsko, Slovinsko, Španělsko (s vyjímkou Kanárských ostrovů/Ceuty/Melilly), Maďarsko, Wales.
Podle aktuálního valutového kurzu.
Zasilky neposíláme do zemí mimo Evropskou Unii a take na Kypr, Maltu, Portugalsko ani Chorvatsko.

5. Ve výjimečných případech se přepravní náklady mohou změnit. Zákazník o tom bude informován před odesláním zboží a bude mít možnost odstoupení od kupní smlouvy.
6. Maximální dodací lhůta je 14 pracovních dní. Tato lhůta začíná běžet ve chvíli:

- připsání platby Zákazníka na účet Prodejce (v případě, že Zákazník zvolí platbu předem)
- uzavření kupní smlouvy (v případě, že Zákazník zvolí platbu dobírkou)

7. Zásilky jsou doručovány pouze v pracovní dny.
8. Pokud při přebírání zásilky jsou na balení viditelné stopy poškození nebo je balení narušeno, existuje riziko, že došlo k manipulaci s obsahem balíčka třetí stranou. V tomto případe by jste měli odmítnout převzít zboží, v přítomnosti kurýra sepsat protokol o nahlášení škody a oznámit tuto skutečnost zákazníckemu servisu obchodu.


X. Platby

1. Zákazníci, kteří nakupují v obchodě SUPERSKLEP souhlasí s vystavením dokladu o koupi, který neobsahuje podpis.
2. Standardem je vystavení daňového dokladu, který je dokladem o koupi. Na požádání vystavíme také fakturu s DPH. Tento požadavek je třeba uvést při zadávání objednávky.
3. Zákazník je povinen při dodání zboží zkontrolovat zda je daňový doklad součástí dodávky.
4. Zákazník si může vybrat následující způsoby platby:

- Kreditní kartou – platba je realizována prostřednictvím služby PayU.cz,
- Bankovním převodem - platba je realizována prostřednictvím služby PayU.cz,
- PayPal.cz - platba je realizována prostřednictvím služby PayPal.cz,
- Převodem na účet uvedený na webových stránkách obchodu,
- Dobírka.

5. Je-li zvolena forma platby prostřednictvím platby předem (kreditní kartou, bankovním převodem, platbou na účet), je zákazník povinen uhradit platbu do 7 dnů od zadání objednávky.
Při neobdržení platby bude objednávka vymazána bez předchozího upozornění zákazníka.
6. Na žádost zákazníka a po konzultaci s pracovníkem obchodu, je možné způsob platby změnit.


XI. Závěrečná ujednání

1. Aby využívat služeb poskytovaných na základě těchto Pravidel zákazník měl by mít:

- internetový prohlížeč: Internet Explorer (verze ne starší než 7.0), Mozilla Firefox (verze ne starší než 3.0), Google Chrome (všechny verze) nebo Opera (verze ne starší než 2).
- zapnutý Java Script
- aktivní e-mailovou adresu

2. Naše stránky využívají soubory cookie. Akceptace těchto souborů zaručuje lepší fungování webových stránek. Veškeré informace o účelu uschovávání souboru cookie a získávání informaci jejich prostřednictvím najdete v naší Politice soukromi. Najdete tam rovněž informace o možnostech určení podmínek fungování souborů cookie v nastaveních Vašeho internetového prohlížeče.
3. Akční ceny a slevy není možné v našem internetovem obchodě sčítat.
4. V případech, které nejsou popsány v těchto obchodních podmínkách, je nutno se řídit ustanovením občanského zákoníku a zákona ze dne 30. května 2014 "O právech spotřebitelů" (Sbírka zákonu Polské republiky 2014, par. 827)

 

Kategorie:×