loading ..

Skullcandy

Značka Skullcandy vznikla v roce 2003 v Park City Utah. Její zakladatel Rick Aldman byl milovníkem extrémních sportů. Proto jsou všechny výrobky firmy inspirovány životem snowboardistů, skejtařů a surfařů z celého světa. Díky tomu se sluchátka s logem ve tvaru lebky po stranách odlišují od jiných firem. V roce 2008 byla značka Skullcandy označena Fortune Magazine jako: "the world's coolest ear bud". Dnes je to nejrychleji se rozvíjející firma s elektronikou a audio příslušenstvím. Důkazem jsou četné společné projekty, mimo jiné s kapelou Metallica, raperem Snoop Doggem nebo Armanim.
Filtry
Nebyly nalezeny žádné výsledky

Soubory cookies v Supersklepu

Soubory cookies používáme pro plynulý provoz webových stránek (nezbytné soubory cookies) a pro vytváření služeb a nabídek přizpůsobených vašim potřebám (nepovinné soubory cookies - můžete s nimi souhlasit).
Požadováno

Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našeho internetového obchodu. Umožňují nám bezpečně zpracovat vaši objednávku, zapamatovat si vás jako přihlášeného uživatele při přechodu na jinou stránku nebo automaticky vyplnit vaše adresní údaje při nákupu. Zablokování těchto souborů cookies ve vašem prohlížeči může mít za následek nefunkčnost webových stránek.

Analýza

Analytické soubory cookies nám kromě jejich využití v obchodní analýze umožňují pochopit, jak náš internetový obchod používáte, identifikovat stránky, které je třeba vylepšit, nebo stránky, které jsou dobře fungující a oblíbené. Důležité je, že shromážděné informace jsou anonymní a podle nich vás nedokážeme identifikovat.

Personalizace

Analýzou vašeho chování na webu a vašich nákupních preferencí pro značky můžeme zobrazovat personalizované návrhy produktů, provádět změny ve funkčnosti webu a zveřejňovat sponzorovaný obsah. Vaše údaje mohou být použity ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových řešení.

Reklama

Udělením souhlasu s těmito soubory cookies nám umožňujete přizpůsobit reklamu vašim zájmům. S jejich pomocí budou moci partnerské společnosti, jako je Facebook a Instagram, odpovídajícím způsobem přizpůsobit zobrazovaný obsah tak, aby byl pro vás užitečný a relevantní.