loading ..
Týden s The North Face! -10% na celou značku! → Týden s The North Face! -10% na celou značku! →

Naším cílem a prioritou je vaše maximální spokojenost se zbožím prodávaném v našem obchodě. Z tohoto důvodu prosíme o dodržování níže uvedených zásad správné údržby a užívání obuvi.


ZÁSADY SPRÁVNÉ ÚDRŽBY A UŽÍVÁNÍ OBUVI

1. Vždycky rozšněrujte boty před jejich obouváním a zouváním.
2. Obuv používejte vždy řádně zašněrovanou, aby nedocházelo k pohybu chodidla v botě a tím k odřeninám, předčasnému opotřebení podšívky a patní části obuvi.
3. Pokud možno vyhýbejte se promočení kožené obuvi. Přírodní kůže, z které je ona vyráběna je homogenní látka. Její přirozenou vlastnosti je schopnost propouštět a vstřebávat vodu. Tato schopnost zajišťuje velmi dobré hygienické vlastnosti, které nenajdete u jiných materiálu. Bohužel způsobuje to také omezenou odolnost proti promočení. Promočení obuvi vždy zhoršuje vzhled a vlastnosti kůže (Kožená obuv nesmí být nikdy prána v pračce). Dokonce i pravidelně impregnovaná obuv se může promočit již po 20 minutách nošení v deštivém počasí nebo v době, kdy taje sníh – norma PN 77/091030. Promočení se považuje za mechanické poškození.
4. Obuv sušte při pokojové teplotě. Boty si ponechají svůj tvar, pokud je napněte po vyzutí na napínáky odpovídající velikosti nebo je vycpěte měkkým papírem. K sušení nepoužívejte sušičky, radiátory, nebo jiná topná tělesa. Sušení při vysokých teplotách může způsobit poškození obuvi.
5. Obuv musí být používaná shodně s návodem výrobcem a její účelem. Vycházková obuv není vhodná pro sportování a turistiku. Nesmí být také používaná jako pracovní obuv.
6. Čistění a údržba obuvi zajišťuje její trvanlivost a estetický vzhled během doby životnosti.
7. Při běžné údržbě obuvi používejte prostředky vhodné pro daný druh usně (druh usně najdete na krabici nebo na štítku). Způsoby údržby, čištění a ošetřující prostředky na obuv jsou uvedené v další části letáku.
8. Praní v pračce, při vysokých teplotách nebo použití nevhodných čisticí prostředků může způsobit odbarvení nebo celkové zničení obuvi.
9. Pečujte o vnitřek obuvi, udržujte je v náležitém stavu a čistotě. Pamatuje na výměnu vkládacích a vlepovacích stélek.
10. Obuv často větrejte a střídejte. Pokud možno nepoužívejte stále stejnou obuv. Při intenzivním užívání může být životnost obuvi kratší než poskytovaná záruka.


ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

V případě, že zakoupené zboží v záruční době není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na reklamace dané závady.
Za závadu se považuje změnu vlastnosti zboží, která byla způsobena použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nevhodné technologie, nebo špatné konstrukce.
Závada, která vznikla během záruční doby, ale v důsledku běžného opotřebení, je neoprávněna (například otěry, odření spodků obuvi, opotřebení podšívky a vložky, deformace způsobené nevhodném výběrem obuvi, odbarvení vzniklé v důsledku promočení nebo propocení, mechanické závady: odření, prasknutí lakovaného povrchu, nepatrné prasknutí svrškového materiálu v místě opakovaného ohybu, skvrny a stopy promočení usně), nesprávné užívání, nedostatečná péče, přirozené změny materiálu, z kterého bylo zboží vyráběno nebo poškození způsobené uživatelem nebo třetí osobou.
Za mechanickou závadu se považují: zničení, prodření paty v důsledku nazouvání a zouvání nerozšněrované boty, propadnutí podešve v oblasti paty způsobené například řízením auta, používání nezašněrované obuvi, které může být příčinou poškození podšívek vnitřních částí obuvi.
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Supersklep.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od data převzetí zboží.


Svršek / Druh usně Péče a způsob čištění

- Lícová anilinová useň - Nečistotu na povrchu obuvi čistíte vlhkým hadříkem a po vysušení v pokojové teplotě naneste rovnoměrnou tenkou vrstvu krému na obuv v souladu s barvou obuvi a po několika minutách leštíte obuv měkkým kartáčem.
- Useň Bufflo - POZOR! Mastné skvrny (oleje, maziva) nelze odstranit, ostatní nečistoty odstraníte jen čistým, jemně vlhkým hadříkem. Doporučujeme používat krémy na obuv typu Bufflo.
- Usně Pull Up Crazy Horse - Nečistotu na povrchu obuvi čistíte hadříkem anebo houbičkou navlhčenou vodou a po vysušení v pokojové teplotě rovnoměrně naneste vrstvu mastného prostředku ve spreji.
- Nubuková useň - Vrch obuvi čistíte speciálním gumovým kartáčem. Na údržbu používejte prostředky ve spreji pro velur a nubuk. POZOR! Nepoužívejte krémy na obuv.
- Velurová useň (lakovaná) - Nečistotu na povrchu obuvi čistíte vlhkým hadříkem a vysušte v pokojové teplotě. Můžete používat krémy.
- Florentique (lakovaná) - Nečistotu na povrchu obuvi čistíte hadříkem anebo houbičkou navlhčenou vodou a po vysušení v pokojové teplotě rovnoměrně naneste tenkou vrstvu bezbarvého voskového krému na obuv. Můžete leštit měkkým kartáčem.

POZOR! Nepoužívejte samoleštící krémy.

Informujeme, že podmínky reklamování zboží byly upraveny zákonem o právech spotřebitele ze dne 30. května 2014.
Níže najdete informační materiály týkající se základních právních předpisů ohledně reklamace zboží.
Spotřebitel má nárok na reklamaci v případě rozporu zboží se smlouvou, který vznikl v okamžiku předání zboží, přičemž se předpokládá, že neshoda zboží se smlouvou, která se projeví v průběhu 12 měsíců po dodání zboží, nastala již v okamžiku dodání. V případě obuvi se obvykle individuálně neurčuje její vlastnosti. Předpokládá se, že zboží je shodné se smlouvou, jestli je vhodné pro účel, ke kterému tento druh zboží je obvykle používán, a také, když jeho vlastnosti odpovídají vlastnostem typickém pro tento druh zboží.
V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel právo u prodávajícího požadovat bezplatnou opravu nebo bezplatnou výměnu spotřebního zboží. Pokud nelze uskutečnit opravy nebo výměnu zboží, například pokud by výměna znamenala pro prodávajícího vznik nepřiměřených nákladů, popř. pokud by výměna znamenala pro spotřebitele značné obtíže, je možné snížení kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy. Nevztahuje se to však na případy, kdy neshoda se smlouvou je bezvýznamná.
Prodávající není zodpovědný za rozpor zboží se smlouvou, jestli spotřebitel o této neshodě věděl, nebo byl ji schopen zjistit.

Pamatujte na pravidelnou údržbu obuvi!

Soubory cookies v Supersklepu

Soubory cookies používáme pro plynulý provoz webových stránek (nezbytné soubory cookies) a pro vytváření služeb a nabídek přizpůsobených vašim potřebám (nepovinné soubory cookies - můžete s nimi souhlasit).
Požadováno

Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našeho internetového obchodu. Umožňují nám bezpečně zpracovat vaši objednávku, zapamatovat si vás jako přihlášeného uživatele při přechodu na jinou stránku nebo automaticky vyplnit vaše adresní údaje při nákupu. Zablokování těchto souborů cookies ve vašem prohlížeči může mít za následek nefunkčnost webových stránek.

Analýza

Analytické soubory cookies nám kromě jejich využití v obchodní analýze umožňují pochopit, jak náš internetový obchod používáte, identifikovat stránky, které je třeba vylepšit, nebo stránky, které jsou dobře fungující a oblíbené. Důležité je, že shromážděné informace jsou anonymní a podle nich vás nedokážeme identifikovat.

Personalizace

Analýzou vašeho chování na webu a vašich nákupních preferencí pro značky můžeme zobrazovat personalizované návrhy produktů, provádět změny ve funkčnosti webu a zveřejňovat sponzorovaný obsah. Vaše údaje mohou být použity ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových řešení.

Reklama

Udělením souhlasu s těmito soubory cookies nám umožňujete přizpůsobit reklamu vašim zájmům. S jejich pomocí budou moci partnerské společnosti, jako je Facebook a Instagram, odpovídajícím způsobem přizpůsobit zobrazovaný obsah tak, aby byl pro vás užitečný a relevantní.