Týden s VANS!
-10% na celou značku
od 9.09 do 15.09.2024
Máte chuť na nové Vansy? Teď máte příležitost je získat s dodatečnou slevou!
Po celý týden všechny produkty Vans, i ty již zlevněné, koupíte s 10% slevou! Stačí, když je přidáte do košíku, a cena se automaticky sníží.
Začněte nový školní rok ve skvělém stylu!
Podívejte se na všechny produkty VANS →
---
HISTORIE ZNAČKY VANS
Značka Vans se zrodila z vášně pro obuv a ducha ulice, když Paul Van Doren otevřel obchod spojený s továrnou, čímž vytvořil prostor, kde se nápady rychle stávaly realitou. Spolupráce se skatery přinesla jedinečné boty, které rychle získaly srdce skateboardistů, surfařů a hudebníků. Vans se od začátku stal nejen symbolem streetwearu, ale také nedílnou součástí pouliční kultury, získávající uznání mezi lidmi, kteří žijí podle svých vlastních pravidel.
1966
Přesně 16. března bratři Paul a Jim Van Doren a jejich obchodní partneři – Gordon Lee a Serge Delia – poprvé otevřeli dveře svého kalifornského obchodu The Van Doren Rubber Company v Anaheimu.
Takto se zrodil model Vans #44, dnes známý jako Authentic.
1970
Je teprve začátek 70. let a již po celé Jižní Kalifornii můžete vidět skatery, kteří milují pevné a dobře držící se desky boty značky Vans.
1976
Navrženy Tony Alvou a Stacy Peraltou, boty Vans #95, dnes známé jako Era, s polstrovaným límcem a různými barevnými kombinacemi, se stávají oblíbeným modelem celé generace skaterů.
Na trhu debutuje logo Vans „Off the Wall”.
1977
Poprvé se na trhu objevuje model Vans #36, součást kolekce Old Skool, představující dnes již kultovní boční pásek Vans. Boty Old Skool jsou prvními modely Vans vybavenými koženými panely, poskytujícími ještě větší odolnost. Slavný boční pásek původně vznikl jako jeden z náhodných čmáranců Paula Van Dorena a byl nazván „jazzovým páskem”. Dnes je široce známým poznávacím znakem značky Vans.
Objevuje se také model Vans #98, a díky skaterům a nadšencům BMX se populární v Jižní Kalifornii stávají nazouvací boty z kolekce Vans Classic Slip-On – mnoho generací považuje také tento střih za kultovní.
Takto vypadaly začátky kultovního dědictví značky Vans, později po desetiletí rozvíjeli a rozšiřovali svou nabídku o nové modely bot, stejně jako o nové oděvní a doplňkové linie.
A jak vypadá značka Vans dnes?
2024
Nedávno Vans zahájil novou kampaň - "ALWAYS PUSHING", ve které zdůrazňují, na jakých pilířích je značka postavena (Skate, BMX, Surf, Snow) a ukazují její pouliční povahu ve spojení s uměleckou duší. Na sociálních sítích můžete vidět reels/rolky, kde se objevují tváře známých (v skateových kruzích) osob jako: Zion Wright, Etienne Gagne nebo dokonce Atiba Jefferson (profesionální fotograf). Kampaň má za cíl znovu upozornit zákazníky na značku Vans a také zaujmout zcela nové publikum, oživeným vizuálním poselstvím, které je zcela OFF THE WALL! Z archivu Vansu byly obnoveny nové modely bot: the Mixxa, Upland a Hylane. Konec konců Vans znamená svobodu, spojení mezi lidmi a zábavu, a co víc psát, když se na to můžete podívat.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našeho internetového obchodu. Umožňují nám bezpečně zpracovat vaši objednávku, zapamatovat si vás jako přihlášeného uživatele při přechodu na jinou stránku nebo automaticky vyplnit vaše adresní údaje při nákupu. Zablokování těchto souborů cookies ve vašem prohlížeči může mít za následek nefunkčnost webových stránek.
Analytické soubory cookies nám kromě jejich využití v obchodní analýze umožňují pochopit, jak náš internetový obchod používáte, identifikovat stránky, které je třeba vylepšit, nebo stránky, které jsou dobře fungující a oblíbené. Důležité je, že shromážděné informace jsou anonymní a podle nich vás nedokážeme identifikovat.
Analýzou vašeho chování na webu a vašich nákupních preferencí pro značky můžeme zobrazovat personalizované návrhy produktů, provádět změny ve funkčnosti webu a zveřejňovat sponzorovaný obsah. Vaše údaje mohou být použity ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových řešení.
Udělením souhlasu s těmito soubory cookies nám umožňujete přizpůsobit reklamu vašim zájmům. S jejich pomocí budou moci partnerské společnosti, jako je Facebook a Instagram, odpovídajícím způsobem přizpůsobit zobrazovaný obsah tak, aby byl pro vás užitečný a relevantní.