loading ..
Barvy ()

Peněženka Secrid Cardprotector (blue)

ID 257743

699 Kč

  • Peněženka
  • Barva: modrá
Podívej se na jiné barvy (6):
Peněženka Secrid Cardprotector (black)
Peněženka Secrid Cardprotector (blue)
Peněženka Secrid Cardprotector (orange)
Peněženka Secrid Cardprotector (lime)
Peněženka Secrid Cardprotector (green)
Peněženka Secrid Cardprotector (titanium)
Univerzální velikost
Podívej se na jiné barvy (6):
Peněženka Secrid Cardprotector (black)
Peněženka Secrid Cardprotector (blue)
Peněženka Secrid Cardprotector (orange)
Peněženka Secrid Cardprotector (lime)
Peněženka Secrid Cardprotector (green)
Peněženka Secrid Cardprotector (titanium)

Podrobné informace - Peněženka Secrid Cardprotector (blue)

  • Peněženka
  • Barva: modrá
  • ID 257743

Nabízený způsob dopravy

  • Kurýrní služba
    Balík bude doručeny prostřednictvím kurýrní společnosti GLS.
    Náklady na dopravu 89
  • Zásilkovna
    Balík bude doručen do zvoleného výdejního místa odběru.
    Náklady na dopravu 89

Nabízený způsob platby

  • PayU
    Platba převodem
  • Kreditní karta
    Bezpečná platba kreditní kartou prostřednictvím služby PayU
  • Na dobírku
    Za zásilku zaplatíš doručovateli.
  • Platba na účet
    Platba na účet - složenka nebo internetový převod
Způsob platby a dopravy zvolíš při objednávání zboží

Zvolíš-li platební bránu PayU, PayPal nebo bankovní převod, budeš mít 3 dní na uhrazení své objednávky. Detaily najdeš ZDE.

Vrácené zboží

Každý zákazník má právo na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 14 dní ode dne obdržení zásilky. V případě vrácení zboží, poštovné hradí zákazník.

Reklamované zboží

Každý zakoupený produkt v SUPERSKLEP je možné reklamovat do 2 let ode dne zakoupení zboží. Reklamovat nelze produkty, které byly poškozené vinou uživatele z důvodu nesprávného použití zboží a nesprávné péče o zakoupený produkt v nesouladu s návodem k použití nebo u kterých závady vznikly v důsledku mechanického poškození. Více informací ZDE. Informujeme, že spotřebitel může využít možnost mimosoudních způsobů vyřizování reklamací a vyrovnání nároků.