POZOR! Vrácení zboží, jeho výměna nebo reklamace je možná jen spolu s originálním dokladem o koupi (daňovým dokladem nebo fakturou).

Vrácené zboží zasílejte prosím poštou na adresu:

Cool Sport
P.O. Box 17
Okružní 1260
464 01 Frýdlant v Čechách

Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.

 

VÝMĚNA ZA JINOU VELIKOST

Zákazník má právo na výměnu zboží za jinou velikost nebo model do 14 dnů od obdržení zásilky.
Zboží lze vyměnit za předpokladu, že:

– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,
– nenese žádné známky používání,
– je v původním továrním balení* a se všemi etiketami.
* Jedná se zejména o původní krabice od bot, snowboardových vázání, brýlí apod., nepoškozené, a nepolepené lepicí páskou.


Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (daňový doklad nebo faktura), vytisknout a vyplnit „Formulář pro výměnu zboží / odstoupení od kupní smlouvy.

Takto připravenou zásilku nám pošlete poštou (nikoliv kurýrskou službou).

Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a důvodem výměny.

Zaslání nového zboží na výměnu v ČR je bezplatné.
.
Prosíme, abyste si objednali zboží, model nebo velikost na výměnu stejným způsobem, jako předtím. Stačí provést objednávku na takové zboží a přidat komentář: „Objednávka na výměnu – číslo předchozí objednávky: XXXXXX“. Velmi se tím urychlí realizace výměny.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky.
Zboží lze vrátit za předpokladu, že:

– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,
– nenese žádné známky používání,
– je v původním továrním balení* a se všemi etiketami.
* Jedná se zejména o původní krabice od bot, snowboardových vázání, brýlí apod., nepoškozené, a nepolepené lepicí páskou.

Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (daňový doklad nebo faktura) a vytisknout a vyplnit Formulář pro výměnu zboží / odstoupení od kupní smlouvy

Takto připravenou zásilku nám pošlete poštou (nikoliv kurýrskou službou).

Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a čísla účtu, na který mají být peníze převedeny.
Převod na bankovní účet je jediný možný způsob vrácení peněz.

Podle občanského zákoníku ma dodavatel povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud k zakoupenému zboží bylo přidáno jiné zboží zdarma jako dárek nebo za sníženou cenu (různé druhy akčních nabídek), je nutné toto zboží zaslat zpět spolu se zbožím, které chcete vrátit.

Náklady na dopravu vráceného zboží hradí zákazník.

Částka, která je navrácena, je cena za zboží. Poplatek za přepravu se nevrací.

 

REKLAMACE

Internetový obchod Supersklep.cz prodává pouze originální výrobky vysoké kvality od renomovaných společností. V našem obchodě nabízíme pouze zboží od certifikovaných výrobců nebo autorizovaných distributorů. Umožňuje nám to, aby každý u nás zakoupený výrobek měl záruku od výrobce, a v případě, že se objeví jakékoli vady, je zboží reklamováno přímo u výrobce. Prodáváme zcela nové zboží v originálním balení, s úplnou zárukou prodejce.

V rámci reklamace je možné odstranit vadu nebo vyměnit výrobek v plné hodnotě v souladu s podmínkami záručního listu.


Doba trvání záruky je uvedena v popisu výrobku a na záručním listu.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené chybou uživatele, vzniklé manipulací neshodnou s návodem k obsluze a údržbě a na závady, které jsou způsobeny špatným skladováním, mechanickým poškozením nebo vzniklé zásahem vyšší moci.
Technická manipulace a úprava zboží neautorizovanou osobou má za následek zrušení záruky.
V případě uznané reklamace internetový obchod Supersklep.cz odešle zboží na vlastní náklady.

Za veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě Supersklep.cz prodejce odpovídá až do chvíle doručení zboží.
Pokud se stane, že po obdržení balíčku zákazník zjistí, že je zboží poškozené, může ho vrátit do 30 dnů od jeho převzetí.

Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (daňový doklad nebo faktura) a vytisknout a vyplnit „Dokument o reklamaci zboží.

Takto připravenou zásilku nám pošlete poštou (nikoliv kurýrskou službou).


Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a podrobným popisem závady.

Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od obdržení zásilky obchodem. Zákazník bude informován o výsledku reklamace emailem nebo telefonicky.

Nepřevezme-li zákazník reklamované zboží do 3 měsíců od vyřízení reklamace, náš obchod je oprávněný zboží zlikvidovat.

Cool Sport sp. z o.o. sp. k. DIČ: CZ683106027 Společnost je zapsána u Finančního úřadu pro Prahu 1 číslo spisu 2349/2012. NIP: 677-19-50-257 IČO: 351331311 Sídlo: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka

Tato webová stránka používá soubory cookies v souladu s Politikou ochrany osobních údajů. Můžeš změnit způsob uschovávání a přístupu k souborům cookies v nastaveních svého prohlížeče nebo v konfiguraci služby.